Monday, February 22, 2010

Lemari Antik lagi...

Latest Update

Minta maaf kepada yang menunggu. Lemari tu masih dalam proses negotiation sehingga owner benar-benar mahu 'let go'. Bagi saya masa dalam seminggu lagi. Walaubagaimana pun, saya akan update dari masa ke semasa. Terima kasih.

Posting Asal

Salam,

Almari display antik seperti yang dijanjikan akan muncul esok. Design nya aku masih tak tau lagi macam mana rupa. Tapi gambar akan ditepek esok. Ada 4 orang lagi dalam que masih menunggu. Sekiranya orang dalam que No. 1 tak setuju, aku akan beri peluang pada que No. 2 dan seterusnya. So peluang untuk semua orang masih ada.

Bab harga pulak, aku dah tetapkan harga sebanyak RM400 termasuk kos penghantaran (mesti dalam Lembah Klang sahaja yer!). Deposit sebanyak RM50 akan dikenakan jika berkenan dan confirm. Thanks.

Ok semua. Untuk almari-almari antik yang aku dah jual lepas-lepas boleh dilihat pada testimoni customer-customer aku di link di bawah. Terima kasih daun keladi, esok-esok belilah lagi...

Testimoni 3 (Kak Ana)
Testimoni 2 (Kak Chempaqa)
Testomoni 1 (Kak Azzah)

No comments:

Post a Comment