Thursday, September 19, 2013

Ikea Vago Chair Terpakai (For Sale)

Salam,


Vago chair ni dah lama gak aku beli sejak tahun lepas kat Ikea. Konon-konon mula-mula nak diletakkan di ruang tamu, tapi memandangkan aku dah ada sofa lain so aku nak let go kerusi platik yang cantik ni. Memang tak dapat di mana-mana, hanya di Ikea. Kalo stok dah takde memang susah la nak dapat lagi.

Kerusi ni kategori designer chair sesuai untuk dijadikan kerusi untuk tetamu coz ianya rendah ala sofa. Kalau letak bantal kecil warna-warni gerenti cantik, just mix and match sahaja.





 ada dua warna yang aku ada iaitu hitam dan putih (boleh match dengan apa saja warna dinding)

Ada 4 biji semuanya. 2 warna putih (macam dalam gambar) dan 2 lagi warna hitam. Sesuai untuk modern style deco. Still in good condition. Sebiji RM50 (boleh nego). Kalau new one kat ikea harganya RM80.

Offer kalau ambil semua 4 biji aku bagi discount. Free transportation cost ke KL during weekend boleh hantar. 

Jualan akan datang!. Open for booking ONLY.


Vintage Wire chair is open for booking. 1 piece selling at RM250. Warna putih dan masih belum restore. Booking fee RM200.

1 comment: