Monday, October 8, 2012

2 Peti Lanun lagi (ALL SOLD!)

Salam,

Aku join niaga lagi kat Anggerik Mall setelah sekian lama tak meniaga tapi kali ni aku tumpang En Sharif punya gerai. Dapatlah melepaskan gian. Tima kasih banyak-banyak.

Antara barang-barang yang aku dapat jual, jadi lah...

Lori metal ni dah sold sejak pagi lagi. Sorrylah geng, tak dapat diselamatkan. Dah bertukar owner.

Samalah juga dengan teko comel rose kobis ni. Jarang nak jumpa teko bunga ni saiz kecil lagi dah lepas ni. Taken up and SOLD already.

Ok, back to business. Ni ada 2 peti lanun (kayu) yang aku nak let go dengan saiz yang berlainan. Kayu diperbuat dari kayu Meranti or Seraya tak dapat dipastikan. Ni cantik jugak kalo dibuat display atas almari atau meja. Boleh juga digunakan untuk meletak magazine or anything lah. Condition masih baik dan tiada kayu yang pecah or retak.

1) Peti A

 Saiz 62cm panjang left to right x 38cm lebar x 15cm depth (kedalaman)
Harga: RM98 (BOOKED!)

2) Peti B

Saiz 56cm panjang kiri ke kanan x 38cm lebar x 13cm depth (kedalaman)
Harga: RM88 (BOOKED!)

Kalau interested sila lah sms or pm aku, boleh lah aku bawa sekali jika aku berniaga sekali lagi. Barang boleh di collect kat Anggerik Mall minggu depan.

No comments:

Post a Comment